5 Mayıs 2012 Cumartesi

Al Sana LaLiga

YAPMAYIN ÇOCUKLAR, BU DAKİKALARDA DEĞİL!
Yayılmışım kanepeye, internette surf yaparken bir yandan da kulağım televizyonda. Dijital uyduda NtvSpor kanalı açık. Dijital dediysem normal çanak işte, digi turk'müş d-smart'mış hiç biri değil. Dolayısıyla Bundes Liga, La liga, Serie a, Premier Lig, TSL, hepsini izlemek haram bu uydudan. En fazla Acun'un kumda oynadığı survivor maçlarını izleyebiliyorum ki onda bile bariz şike var belli. Neyse esas mevzu ben televizyona sırtım dönük internette takılırken rehavete kapılıp spikerin heyecanlı anlatımına kaptırıverdim kendimi. "Evet sevgili seyirciler Laliga'da şampiyonun maçındayız. Christiana Ronaldo, Alonso, Mesut az sonra sahne alacak..." bilmemne diye gaz vererek girdi anlatmaya. İyi bari adamlar nasılsa şampiyon ikinci yarı şov yaparlar diye hayallere kapıldım. Keşke o hayallerle yetinip de orda kalsaydım da işte insanoğlu tamahkar değil ki. Spiker susmayınca heralde şifre de yok iyi bari izliycez mis gibi maçı derken sessizlik oldu. Ses gitti. Dönüp bakmadım bir süre. Neyse ki o süre içinde odada benden başka kimse yoktu, içeri anamız bacımız girmedi. Maçı izleyememenin verdiği sıkıntı yetmezmiş gibi bir de arkama dönünce bu manzara karşıladı beni. Durmuş öyle donmuş kalmış görüntü şifre girince. NtvSpor mahsus mu yapıyosun, niyetin ne. Bir saniye sonra ya da önce kesemez miydin yayını. Gözlerimiz Kaladzeyi ararken Maladzeyi buldu. Yapmayın çocuklar, bu dakikalarda değil...